קורס קידום אתרים
 
 

איך בוחרים קורס קידום אתרים

 
לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום

טלפון: 054-6822283 - שרון קליין

שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה

בוגרי קורס קידום אתרים
בוגר קורס קידום אתרים


דרושים בSEOIsrael
דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים
דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים לניהול פרוייקטים בתחום ה SEO
    דרישות:
  • ידע ב SEO
  • ידע ב HTML
  • תודעת שירות גבוהה
  • ידע ב SEM - יתרון
משרה מלאה 9:00-18:00
למשלוח קורות חיים

במאמר הבא אסקור את אותם פרמטרים שאני רואה לנכון לקחת בחשבון שאתם, מחפשים, בוחנים ומשווים בין קורסי הקידום השונים.

  1. הפרמטר החשוב מכל ולכן אני מציגה אותו ראשון נותנת לו התייחסות בולטת, הינו פרמטר הצרכים.

    הרבה מאוד אנשים חושבים להצטרף לקורס קידום אתרים ולכל אחד יש סיבה אחרת. ריכזתי עבורכם רשימה של קהלי יעד פוטנציאלים לקורס קידום אתרים היות ולכל קהל יש צרכים אחרים בבואו להשתתף בקורס וחשוב להבין מה הצורך ויתרה מזו חייבים לבחון האם הקורס עונה על אותו צורך.

  2. להלן קהלי היעד הפוטנציאלים:

    • אנשים שעוסקים בעולם השיווק - היום מתחילה האקדמיה הישראלית להבין כי הכשרה תיאורטית בשיווק בלבד אינה מספיקה וכי נושא השיווק האינטרנטי אינו מקבל כיסוי הולם במסגרת התואר והיא בהחלט מתחילה את צעדיה בנושא. אולם, לעניות דעתי, היא רחוקה עדיין מיישום תפיסה זו. ולכן, מרבית מסיימי התואר יוצאים לעולם האמיתי עם מעט מאוד ידע בתחום.

      מסיימי התואר צריכים כיום לעבוד מול חברות פרסום, חברות אינטראקטיב, חברות בניית אתרים וחברות קידום אתרים ואין להם מושג כיצד להתמודד מול אותם אנשי מקצוע ועל אחת כמה וכמה כיצד לבחון אם העבודה שנעשת עבורם היא איכותית וכיצד מודדים אותה.

    • מקדמי אתרים - לפי רוח הדברים בפורומים המקצועיים מקדמי האתרים בישראל אינם ששים להגיד שיש להם מה ללמוד וזה חבל. אני עוסקת בתחום קרוב ל-5 שנים ועדיין יש לי מה ללמוד. אורן (אורן שץ, מייסד החברה) ואני מקפידים להגיע לכנסים מקצועיים בתחום הקידום ובתחומים מקבילים על מנת להשביח את הידע שלנו. מרבית מקדמי האתרים מבססים את הידע שלהם ממקורות מידע הפזורים באינטרנט (פורומים, מאמרים, סרטונים) ומנסיונם האישי - כלומר לוקחים אתר ומקדמים אותו. הם אינם מבינים למה הם למעשה יודעים איך לעשות פעולות אלו. למרות שכרגע הם מסתדרים לא רע, כאשר חוקי ה-SEO ישתנו זה עשוי להיות להם לרועץ.

      איש קידום (שאני אישית מאוד מעריכה) אמר לי פעם אתם מגדלים דור של טכנאי קידום ואני חושבת שהוא טועה ובגדול. ולראיה המסיימים שלנו משתלבים בתעשייה לא רק בעולם קידום האתרים ואלו רעיונות ואלו יוזמה - ממש גאוה. הם לא רק מקדמי אתרים!

    • מתעניינים בתחום - רבים מתקשרים ושואלים, כמה מרווחים בתחום? האם יש ביקוש?

      חשוב להבין שהתחום עדיין בצמיחה וכן יש ביקוש לא רק בחברות קידום אתרים. חברות רבות מחפשות לעצמם גורם בתוך הארגון שיעשה את הקידום מתוך החברה או לחילופין שיפקח על תהליך הקידום שמבצעת חברת קידום אתרים חיצונית. האפשרויות שעומדות בפני מקדמי אתרים שמסיימים את הקורס הן רבות.

    • יזמים - אלו בעלי הרעיונות הטובים. היזמים, מחפשים כיצד לייצר הכנסות ומבינים שעולם האינטנרט הוא פלטפורמה מניבה. הם מגיעים בדרל כלל לקורס עם רעיון ובאמצעות הקורס מקבלים את הכלים להוציאו לפועל. אני חייבת לציין בהמשך להערה בסעיף הקודם, כי אני חשה סיפוק עצום לראות מיזמים רבים פורצים בזכות הקורס.
    • בעלי אתר אינטרנט - זו האוכלוסיה המעניינת ביותר, ולמה?! אלו תמיד מתלבטים האם ללכת לקורס או לפנות לחברת קידום אתרים שתעשה את העבודה עבורם.

      בדרך כלל אלו בעלי מקצוע, המעוניינים לקדם את הנוכחות שלהם במנועי החיפוש השונים. עובדה זו מעניינת מכיוון שברגע שהם מבינים את הפוטנציאל אי אפשר כבר לעצור אותם.

    • קורס קידום אתרים של חברת SEO Israel במתכונתו המלאה מאפשר לכל אתם קהלי היעד שציינתי לקבל תמורה מלאה בהשתתפות בקורס. יתרה מזו השאלות שנשאלות בקורס בסופו של דבר מגיעות מזויות שונותומגוונות ומאפשרות לכל באי הקורס ליהנות מתפיסות שונות, אסטרטגיות מגוונות וצרכים שונים.

  3. מקצועיות, מקצועיות ומשוב פעם מקצועיות:

    חשוב לבחון מיהו העומד מאחורי הקורס ומהו הרקע שלו בתחום. האם הוא עוסק בקידום בפועל או רק יועץ בתחום? האם הוא מקדם שנותן שירות ללקוחות קצה או מקדם אתרים של עצמו או שניהם? אתם משקיעים סכום לא מבוטל ואתם רוצים לדעת שמי שיעמוד מולכם הוא אדם מקצועי שיעביר לכם את האינפורמציה הכי עדכנית ואיכותית.

    המלצה נוספת: לחפש בגוגל אתרים שקידם, מאמרים שכתב, לבחון את העדכניות של המאמרים ויכולת הכתיבה, כל אלה ועוד יתנו לכם אינדיקציה לגבי המקצועיות של המרצה.

  4. תמיכה מקצועית לאורך הקורס:

    קורס קידום אתרים מקצועי מכיל המון נושאים וחשוב שתקבלו תמיכה מקצועית לאורכו. תמיכה מקצועית מאנשים שעסקו בקידום עם הוכחות ולא רק עם ידע תיאורטי.

    שאני אומרת תמיכה אני מתכוונת לשיעור אחד על אחד להבנת החומר ועזרה ביישום החומר הנלמד על אתר הפרוייקט או על אתר המשתתף.

  5. ממליצים:

    חשוב לבקש רשימה של סטודנטים שהשתתפו בקורס ולא להתבייש ולהתקשר ולשאול. אתם משלמים הרבה כסף עבור הקורס ואתם חייבים לוודא שאתם מקבלים את התמורה בעדו. לא לבקש רשימה של 2-3 ממליצים בקשו 10 ותתקשרו לכולם. ראשית תבינו למה הם לקחו את הקורס היות ויכול להיות שהצרכים שלהם שונים מהצרכים שלהם ורק אז שאלו שאלות. אתם בהחלט יכולים לשאות מה לא היה טוב, או האם היו נקודות לשיפור וממליצים שנותנים תשובות מושלמות מדי בעיני זה חשוד כי תמיד יש מה לשפר!

  6. מיקום הקורס:

    קורסים שמתקיימים במתכונת של פעמיים בשבוע, חשוב מאוד שהגישה לאיזור תהיה נוחה, גישה לתחבורה ציבורית לאלו שמגיעים באמצעותה.

    תוודאו שהקורס לא מתקיים באיזה חור.

מקווה שהרשימה הנ"ל תסייע לכם בבואכם לבחון את הקורס שלנו או כל קורס שקיים בשוק היום.

בהצלחה!

יצירת קשר
טלפון:054-6822283
פקס:073-2240022
שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה

כללי:

יצירת קשר
דרושים SEO
כלים שימושיים
קידום אתרים בגוגל

דפי קורסים:

קורס אדוורדס

מרצי הקורס:

אורן שץ
שרון קליין
חווה קורן ישראלי
י' קורן
עו"ד טוני גרינמן
רוני הורביץ

קורס קידום אתרים:

בוגרי קורס קידום אתרים
איך בוחרים קורס קידום אתרים
למעוניינים בפרטים נוספים
טלפון:054-6822283
פקס:073-2240022
שם*
דוא"ל*
טלפון*
שדה חובה
Valid XHTML 1.0