קורס קידום אתרים |
|
|||||||||||||
רשימת הבוגרים שלנו
חיליק גוטליבמה זה אונקולוגיה אינטרנטית ואיך היא משרתת את הלקוחות שלי? אתר אינטרנט לבעלי עסקים רבים לאחר תקופה מסויימת שהם מתעסקים איתו הופך לגידול ממאיר שבמקרה הטוב מונח לו כאבן שאין לה הופכין במדבר האינטרנטי וגורם רק להוצאות, ובמקרה הרע הוא מהווה מקור לאינפורמציה שפג תוקפה בגלל חוסר עדכון, ויצירת שם רע של מישהו שאיננו מתייחס ללקוחותיו במידת הכבוד הראויה להם. אונקולגיה אינטרנטית מסירה את הגידול הזה מראשו של בעל האתר.כל עסק, וכלל לא משנה באיזה תחום הוא נמצא צריך לקוחות על מנת לשגשג. כל עסק צריך שיווק על מנת לייצר הזדמנויות מכירה. השיווק באינטרנט הולך והופך להיות הכלי העיקרי(למרות שחשוב מאוד להמשיך גם בשיווק אוף-ליין! ולא לוותר עליו) שבעזרתו עסקים מייצרים תנועה של לקוחות פוטנציאליים, אל העסק האינטרנטי שלהם ואל העסק הבנוי לבנים וטיח שלהם. היתרונות של העסק האינטרנטי הם ביכולת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שקנו או יקנו אצלך בעתיד(גם אם עדיין לא קנו אף פעם), על מנת להמשיך ולמכור להם מוצרים נוספים(גם אם הם צריכים להגיע לחנות הפיסית על מנת לקנותם). ביכולת לגרום להם להרגיש כי הם חשובים לעסק שלך וכי אתה יודע בדיוק מה הם צריכים, וביכולת למדוד תוצאות ולבדוק את ההחזר על ההשקעה. בעולם הפרסום הרגיל(עיתונות, רדיו, טלויזיה, דיוור) קשה למדוד תוצאות. איש פרסום ידוע אמר פעם "אני בטוח שרק חצי מתקציב הפרסום שלי הביא את התוצאות, הבעיה שאינני יודע איזה חצי..." לעומתו הפרסום באינטרנט הוא מדיד, מכוון לקהל יעד ומדוייק. השירות שאני נותן לך כולל שיווק(באינטרנט ומחוצה לו), יצירת תנועה של לקוחות פוטנציאליים שרוצים לקנות ממך את המוצרים שאותם מציע העסק שלך. ופיתוח ערוצי שיווק ומוצרים חדשים. ליצירת קשר עם חיליק גוטליב
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
© כל הזכויות שמורות, 2009-2024, אס.אי.או קולג' בע"מ. |